Hur låtar är uppbyggda EGENTLIGEN!

Nu börjar jag få träsmak i röven så ska gå från datorn och göra nåt annat en stund! Det är nämligen Mat-NINA som ska göra middag på grundgatan 8 idag. Blir nåt och kycklingfiléer. Det fina med å laga mat åt hela familjen är att man kan bestämma hur många man vill ska överleva den...lägg lite busiga saker i maten och POFF så har man ett eget hus för sig själv! (perfekt för er 15åringar som planerar halloweenfest i helgen) men snäll som man är...ska inte förgifta nån idag!

Sitter å snackar med Sofia nu, haha den jäveln lyssnar på julmusik redan! Vi waynar som fan, hahahaha gosh så roligt!

Nina Lundmark säger:

last christmas är min bästa jullåt jämt, har allti vare!

SofiA soafli.blogg.se säger:

men näääää, böglåt!

SofiA soafli.blogg.se säger:

 HAHA

Nina Lundmark säger:

DUMMA DIG!!!

SofiA soafli.blogg.se säger:

Celine Dion är riktig jul för mig...tror morsan har spelat henne varje år. Samma skiva DEN ÄR SÅ BRA; DEN ÄR SÅÅÅÅ JULIG

Nina Lundmark säger:

hon är gay

SofiA soafli.blogg.se säger:

nääääääääää


HAHAHAHAHAHAHAHA !! Ge mig syre...och H2O... harre...! HAha förövrigt, nåt roligt med Celine Dion är ju att hennes låt "That's the way it is"... har ni aldrig tänkt på nåt roligt i den låten? Lyssna på den sen försöker ni höra att i refrängen säger hon "When you want Äppelmoose" (svengelskt uttal på äppelmos). HAHAHAHAHAHHA så jävla roligt! hör ni de? ;D





På det där sättet förstör jag många låtar! hahaha till exempel, Brad Paisley - Whiskey Lullaby... typ andra raden i låten... "She broke his heart, HIS PENIS whole life tryin' to forget" låter det som! hahaha jösses!


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHA du är så jävla stööööörd :D!!

2008-10-30 @ 14:50:52
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0