Paul Walker

Min kväll har sett ut som sådan: Jag satte mig på cykeln och trampade bort mot OK-hållet. Skulle umgås med Ingela & Maria. Vi såg Bonde söker fru, underhållande!:) Fikade lite och avrundade där vid 10 snåret.

Höll förövrigt på frysa ihjäl för en annan hade ju ba t-shirt och en tunn vindjacka på sig! De va bara å tänka "Bahamas" hela tiden och stänga ute kylan! Skulle va skitroligt å göra en "not-so-much-mode"-blogg och lägga upp en bild på min fula jacka osv! hahaha jasi skulle då roa mig riktigt gott. Kanske får satsa på det!

Nu sitter jag och ser film och tar det lugnt! Har nördat riktigt hårt idag, har sett en hel Vänner säsong och 2 filmer. Wallander-Jokern och Into The Blue med Jessica Alba och Paul Walker, kanske två av världens snyggaste människor! omg. Vill ba äta upp dom!


  
   

Kommentarer
Postat av: sandra

knulla mig paul=)

2008-10-16 @ 08:58:25
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAha mig åå!

2008-10-16 @ 12:55:16
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0