frågesport.

Nu när ingen vann 100kr så gör vi så att den första personen som spikar dom här FEM frågorna blir bjuden på kaffe å mitt sällskap! haha... så om man helst vill undvika mig så svara int för man vet aldrig hur otur man kan ha å svara rätt i så fall! och för att göra de lite busigt så handlar inte frågorna om mig. Kör hårt!



Kirsten Dunsts föräldrar kommer från två olika länder, tyskland och?`
1. Sverige
2. Finland
3. Danmark

Leonardo Di Caprio fick sitt namn efter...
1. Hans farfar
2. Leonardo Da Vinci
3. Hans mammas favoritsångare

Katherine Heigl är även modell, hur gammal var hon när hon gjorde sitt första modelljobb?
1. 9
2. 12
3. 15

Hur många barn har Mel Gibson?
1. 5
2. 7
3. 9

Robert De Niro betraktas oftast som italiensk-amerikansk skådespelare, men härstammar till största delen egentligen från ett helt annat land, vilket?
1. Polen
2. Österrike
3. Irland




Kommentarer
Postat av: Ella

Jag skiter i tävlingen, jag SKA ha kaffe och ditt sällskap ändå ;D Ring mig nån dag kvinna! imorgon typ helst PUSS

2008-10-08 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0