Shortcut!

Störtskön kommentar på förra inlägget! "Knulla mig paul!" HAHAHAHAHA och det sas av ingen mindre än Sandra Lundqvist! En stor applåd!

Idag sovde jag riktigt länge! hur skönt som helst. Sen frågade Thomas om jag skulle hänga med på en prommis, och visst kunde jag det. Så vi gick elljusspåret med hans jycke! Sen har jag varit kanon duktig och plockat bort här hemma så det är YTLIGT tjusigt iaf!:)

Ikväll vankas Hockeykväll hos Soffe. Brukar ju inte kika på hockey allt för mkt, men hon är en liten hockeybög;) hahahaha näämen=) blir nog trevligt!

Förövrigt blir jag helt till mig ibland, asså jag ÄLSKAR genvägar! när vi var ute å gick idag så gena jag över min grannes gård, iställe för å gå runt! Hur nice som helst....nästan, när jag gick förbi vardagsrummet så satt mamman i familjen i soffan och SÅG MIG! och min reaktion blir å vinka!! omg, hahahha Jasii man är ju inte som alla andra barn!

Nu ska jag färga håret! So long suckers!=)

huuuuuuuuurv!


Kommentarer
Postat av: sandra

du menar väl ändå "stön"... ofta hurv..

2008-10-16 @ 18:22:11
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Nina

ja sry, mena stön,stön,STÖÖÖN!

2008-10-16 @ 18:22:59
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0