Forever Young.

Ja man kan ju konstatera att min fredagkväll varit allt annat än rolig. MEEEEEEEEEn jag har iaf sett Idol. Och jag fetdiggar Alice för hon är grym, sen Kevin för han är så jävla rolig! "trappa efter trapp" HAHA=) Men jag är då glad att Yasmina åkte ut! Tack å lov.

Nu är det Freaky Friday på 5an med Chad Michael Murray och Lindsay Lohan. Chad har väl kanske världens fulaste frisyr men alla har ju varit ful i håret nångång. Typ på lågstadiet när majoriteten av killarna hade potta och majoriteten av tjejerna hade Robyn-frisyr, JAA, jag var en av dom tjejerna. Oh harre! Har förövrigt också sett en hel del Vänner, de är så satans bra! Huvvaligen=) Sen även lite High School Musical, haha JAA jag är rätt nörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0