Bilder från 7-14 september.

Hej hopp lingonsnopp! Har just dammsugar och skurat hela huset. Flitigt Nina, flitigt. Ehm, sitter nu och väntar på att morsan ska komma hem från affärn. Efter mycket om och men kommer det bli tacos, var givetvis tvungen att erbjuda mig att hacka allt typ, haha oj oj. Så gryyyyymt tråkigt jag har haft idag..bläää! har för det första sovit ca 4 timmar, sen har jag kikat på one tree hill från säsong 5 idag:) God bless!

Ikväll ska jag umgås med Soffe, Sandra och Fjelle hos Fjelle:) kanske blir någon annan också? ingen aning...vi ska iaf se Idol och sex and the city tror jag minsann! Blir fetnice, behöver lite positiv energi!
 
Sitter vid stationära datorn nu för min har slutat funka=( huhu... och här hittade jag några bilder från Kroatien som jag tänkte att jag kunde lägga upp!

↓ Porec




Åskade en hel del, lyckades få mig ett kort, suddigt kort.

↓ Slovenien (tagna genom bussfönstret)





↓ Rovinj





Fanns några coolingar som körde topless på båten till Rovinj ↑


↓ Venedig



                                                             ↑ Elton Johns hus (de gula)





Sådär nånting ;) Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Sofia

så sjukt härligt det såg ut! Nästa år drar vi!

2008-10-24 @ 17:04:50
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0