Arbetsförmedlingen

Har just hoppat klart i sängen nu så jag tänkte berätta lite om dagen! Var på arbetsförmedlingen kl.13:00, har bokat in mig på 3 möten i veckan, massa prat, massa prat. Tur var ju att det var inte BARA obekanta fejs, Nils var där också så jag hade nån å prata med! Annars var det många medelålders kvinnor, varav EN klagade på allt i hela världen, ville ba köra ner hennes huvud i kaffekoppen och häfta ihop käften på hon....kan låta vansinnigt men oh my god så jävulskt störande människa! Ni skulle bara veta.... hur som haver, sen har jag varit på Scandic och lämnat cv. Duktigt Nina!! -Thank you, thank you very much!


Saknar skolan! ♥
Förmodligen satt jag och spela spel och höll på dö eller något liknande på bilden...
de va liksom så jag klarade mig igenom Företagsekonomin.

Kommentarer
Postat av: Ella

JA JAG SAKNAR OCKSÅ SKOLAN MER ÄN ALLT I HELA VÄRLDEN JUST NU. kanske för att man är arbetsjävla lös och har INGENTING att göra. tack tack. asså btw, kan vi inte dra en fika på fredag ? jag hänger i stan o har lix inget för mig då, tänk på saknen. Puss! :*

2008-10-22 @ 11:26:34
URL: http://elladeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0