Tofflor och repliker.

Hahaha asså jag vet inte vad de är med mig idag!! garvar fan åt allt, och visst, de är ju ruggigt underhållande för mig, men personerna jag skrattar åt ser lite skeptiska ut! HAHAHA typ t.ex. Soffe när hon skulle beställa sin toast! hur kul lät de inte!? "Hej! en ost och skink toast!" Ähh man måste ha varit där för å höra de roliga! Sen sitter jag här å kikar på bloggar och sånt där ni vet. Då ska jag kolla in Sandras blogg, hon hade lagt upp en bild på hennes nya jacka osv, och jag kan inte sluta garva åt hennes tofflor hon hade på bilden! ASSÅ VAD HÄNDE, världens roligaste tofflor!

JAG DÖÖÖÖÖÖR!! men smygtrivs=) Jahapp, vad ska jag garva åt nu då?

Jag tyck om musik, men får det mig att le? NEJ! eller asså nu var jag nästan dum, klart de kan få mig å le, beror ju på låten. Men de är inte samma feeling! Då ler man ju av minnen typ eller för att låten är så jävla skön, men när jag hör "en ost och skink toast" eller kollar på Sandras tofflor då sprids en helt annan glädje i kroppen!! ETT ASGARV!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hörru "bajskorven straight from anus", nu är du tyst! det var verkligen inte roligt nånstans...om NÅT var roligt på waynes så var det då DIN beställning ->"vad ska man dricka till dååå? hmm...-amen vafan!!:$.... jag tar mjölk(?)" sen att du typ stamma och var jätteosäker i rösten gjorde saken liiite roligare också ;)hahaha



för övrigt-KÄRLEK till Nickelback!<3

2008-10-08 @ 22:12:54
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0