"Hej! En ost och skink toast"

HAha folk svarar rent int på dom andra frågorna! Kan det vara så att ingen vill verka oallmänbildad? Eller var det bara inte så lockande pris?;) Ah jag bryr mig inte, tyckte de va kul :]

Har just varit på Waynes med Soffe, käkade sallad med fetaost & oliver och hon åt en ost-och-skink-toast! Som för övrigt lät himla kul när hon beställde! hahaha :] puss påre!

Nu sitter jag bara och chillar som vanligt, käkar lite nötter. Ingela & Thomas är hos Jögge & Malin, dit förövrigt mina kattbäbisar for:) Theo & Ann-Lo.

Imorgon blire arbetsförmedlingen och jobbsökanden! Ge mig ba ett jobb!


Kommentarer
Postat av: hasan

hellohow are you nina?ı

hope all life is ok.and ı hope that speas is dleaşıs :)

2008-10-09 @ 12:35:24
Postat av: Anonym

love you

2008-10-12 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0