Höger byxficka ladies and gentlemen, höger byxficka!

GODKVÄLL gregers! Idag har jag varit på arbetsförmedlingen (my second home). Sen drog jag vidare till Ingela och Thomas, käkade osv sen tog vi skruttvolvon och körde till Maria, såg Bonde söker fru och umgicks! Najsnajs! Nu sitter jag och kikar på tv och kikar bloggar! For fun to run.

För övrigt verkar det som att nån/några har väntat på en uppdatering idag, för sidvisningarna har stigit nå jävulskt! Hahaha=)

Ryktas om maskerad å grejer, det gör mig riiiiiiiiiiktigt glad! Jag tar för givet att jag är välkommen proppen;) HAha oförskämt men ni får väl hojta om jag ska stanna hemma! Skulle iaf va skit ball å ha en riktig dräkt. Ba gå in på en sån där affär som finns överallt i USA, fullt med dräkter! Man ska ju oftast vara ful eller slampig, jag tror samtliga vet vilket av dom alternativen jag kommer va?

Sover i stan ikväll hos I&T, imorrn blire å sköta kito en stund, hjälpa Thomas att lämna & hämta en bil, stan en sväng osv. Såååå om någon vill mig något imorgon så har jag som vanligt mobilen i höger byxficka.


Kommentarer
Postat av: Belinda

yes indeed! fyfan! ragge får kirra en ren & pen soffa till moiii;)

2008-10-23 @ 12:56:05
URL: http://belica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0