L & C ....

18:00 for jag upp med bussen till stan, för att sedan ta bussen till sjungande/stämningsgården till Sandra:) kl. 19:15 kliver jag på bussen, och observera att det har hunnit blivit mörkt ute! Jag sitter i bussen, och håller igång 4 olika sms, så det är rätt aktivt på Nina Lundmarks telefon, PLÖTSLIGT ser jag Ica Supermarket och då slår de mig! "Vad fan gör chaffisen?" ...eeh, han körde sin vanliga runda men det var en passagerare som aldrig plingade och som fick åka tillbaks till stan....... pinsamt värre...fick smaka på 3 grader + kallt blåsande vindar medan jag väntade på min Batman som kom med batmobilen (Sandra på turbomoppen) hon hämtade mig, rar liten tös! Vi chillade, såg Idol, pratade och fikade över en liter varmt choklad å mackor! mums fillii:)

Nu sitter jag hos Ingela & Thomas med tunga ögonlock. Imorgon är det bara chill fram till kvällen då det vankas bio! Patrik 1,5! Har velat se den superlänge:)

Har inte så mkt att säga tyvärr, är lite lost for words.



Kommentarer
Postat av: joel

har du slutat blogga? :O

2008-10-05 @ 22:43:28
URL: http://joelnorrfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0