Some kind of wonderful.

Jamen godkväll alla anonyma (alkolister, who knows??). How ever! Kvällen spenderades hos Sofia med hon och Sandra:) Vi chillade en hel del, jag och Sandra lekte till å med en lek som jag råkade hitta på! HAHAha jaa de va då jävulskt roligt! Sen blev det lite tv, och sen klippte Sandra till mig!! (roligt men egentligen väldigt sant uttryck) fick framför allt luggen tillfixad, thanks mate! Frisören kilade hem runt 21-tiden, då såg jag och Soffe på tv, fick lite massage och chillade!

men NUU är Nina Lundmark hemma! Ska sätta mig och skriva en meritförteckning nu, ska ju på arbetsförmedlingen i morgon och det var min hemläxa! Känns verkligen som att vara tillbaks i skolan, jag har tyvärr en tendens att vänta med allting tills kvällen före...bra Nina! Men det brukar lösa sig ändå så vi får väl hoppas på det:)

FÖR ÖVRIGT har jag sett dagens One Tree Hill avsnitt FEM GÅNGER!! Skulle klassa mig själv som grovt beroende nörd.... men kan inte hjälpa det. Är helt tagen av den underbara serien♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

I Want Something That I Want" - Grace Potter and the Nocturnals & Bethany Joy Galeotti



Skulle gissa på att det är den :)

2008-10-22 @ 08:45:01
URL: http://moaaawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0