meeer bus!

HAR DU
ett förhållande? Nope
en bästa vän? Jojj!
blivit kär vid första ögonkastet? Naai
skrikit år en lärare? JA! endel är ju dumma i huvet och fattar ingenting och då måste man ju tyvärr höja rösten och visa var skåpet ska stå...
kysst någon och sedan ångrat dig? Jopp
ljugit för dina föräldrar om vart du är? Haha jojj!
några smycken som kostar över tusen kronor? Nixpix
snusat? Jaa (saknaaaa)
rökt? Jaa

DAGENS
klädsel: Mjukisbyxor från TeamSportia 499:- och en svart t-shirt från någerst 99:-, HAHAHAHAHAHA Skojaa ba! Har ingen aning om var jag köpte dom eller vad dom kostade och jag kunde inte bry mig mindre!!
frisyr: Typ Johnny Bravo
låt: Something Corporate - Konstantine
vill ha: 117 miljoner på Harry Boy
sjuka: jag fryyyyser!
beroende: Mackor
saknad: snus efter maten
köp: inge
godis: Ingenting hittills! Duktigt Nina!
attityd: Trött och halvnegg

FÖRSTA
bästa kompisen? Maria Hahn
bilen? Har tyvärr inte ekonomi för att köpa min första bil ännu...
husdjuret? min hamster Casper:) haha wee vilken livlig liten parvel!
semestern? Finland tror jag! haha men om ni menar solsemester så Kroatien.
jobbet? Fotbollsskoleledare
köpta skivan? Tror de är antingen Westlife, Spice Girls, Backstreet Boys, Smurfarna eller någon blandskiva! Hahahaha jösses, jag hade god smak!
piercingen? Tycker inte öronen är en piercing, så tungan
konserten? Ingen aning, nån Skellefteå Festival är nog det närmaste jag kan komma...?
fyllan? Åttan..

BLANDAT
är du blyg inför det motsatta könet? Nej, möjligen om nån är äckligt fräsch och glor på mig! (varför det nu skulle hända?)
hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 feta.
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
använder du huvtröjor? Jojj, tokskönt!
vill du ha några tatueringar eller piercingar just nu? Jaa!
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det mosatta? Det är väldigt olika från person till person...

TIO, SISTA
personen som smsade dig: Storsyrran
personen du kramade: Lillsyrran
personen som ringde dig: Moder
personen som du ringde: Broder haha varför var de ba familjen? :S
alkoholdrycken: Bacardi Apple
bilfärden: Hem från Sandra igår
filmen du såg: Den där hos Sofia i förrgår, vad hette den?
gången du grät: Början av den här veckan typ
måltiden: Nudlar med biffsmak! mumma!

NIO, SKULLE DU
våga hoppa fallskärm? Jaaaa, fy fan va roligt!
våga hoppa bungyjump? Jojj, är inte rädd för döden!
kalla dig själv lycklig? nä. typ inte
hellre ta bilden än vara med på den? TA BILDEN
kunna gråta över en kille? Ja
kunna gråta över en tjej? Ja
kunna ljuga för någon? Ja
kunna springa femtio mil? Inte och komma fram levande...

FEM VAL
solnedgång eller soluppgång? Solnedgång, de är som finare
sommar eller vinter? Sommar! tyck inte om å frysa!
vilken ålder har varit bäst hittills? 18.
sova på sida, mage eller rygg? På mage med kudden på höger axel och högerarmen under, SÅ JÄVLA SKÖNT! nån som fick ihop de där?
kramar eller kyssar? Båda helst.

FYRA SAKER
du gör när du har tråkigt: Datorn, tvn, kylskåpet!
du gjorde igårkväll: Vaknade för tidigt. åt, var med Sandra, såg oth,
du kan höra just nu: datorn, musik, hur min fot slås mot stolskanten och sms till å från
du inte kan leva utan: Familjen, vännerna, mat, pengar

TRE PERSONER
du kan berätta allt för: Soffe, Malin, Ingela
du tycker om: Tycker om så många fler än 3 :]
du inte gillar: -

TVÅ VAL
coca cola eller fanta? Till fläskmat - Cola, till övrig mat - Fanta
hund eller katt? Båda men mer katt

EN ÖNSKAN
Jag vill vinna 117 miljoner på Harry Boy!

Kommentarer
Postat av: Emilia

på ok solbacken =D

2008-10-31 @ 12:31:30
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag tror inte det men du kan ju alltid söka så kanske du får sen =D

2008-10-31 @ 12:48:15
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahah jag fattar! Är king att ha jobb =D Men sök på alla mackar ju? Shell osv=) Skitbra lön ju:D

2008-10-31 @ 13:11:36
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0