I need something that I want.

Godmorgon sweden, västerbotten, skellefteå, ursviken, grundgatan! När jag vaknade så vaknade jag med en varmt känsla i brösten, hade som en känsla att det skulle bli en bra dag! Pratade med Robin och han levererade nyaste One Tree Hill avsnittet med mitt morgonkaffe. Har just sett klart det (TWICE) och de är så jävla bra!!!! Blir helt till mig, så hittills har dagen varit great:) but then again, klockan är bara ca. 12:30. Mycket dåligt har tid att hända men om jag får bestämma blire inge av.

I övrigt har jag lite hemuppgifter från AF, ska skriva en meritförtäckning och leta fram en platsannons som passar mig som handen i handsken. Sneaky men de går nog bra!


JÄVULSKT skön låt i slutet av veckans oth avsnitt!! den börjar efter 39,04 min.
om nån vet vad den heter så hojta och SKICKA=]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0