Hangover.

Godmorgon... Hade lagfest igår, och jag bestämde mig för att festa, det var soft i Lions lokalen, sen drog jag, Pillan och Melle ut på Kalles där Jocke, Kludd osv var, sen spelade Anton och nån, brabra:) sen for jag Fredde, Micke och några andra till Olles där Tugge, Emma, Fia osv var!:) hahaha ah näe de var på Olles saker spårade. skulle inte klassa mig själv som nykter JUST NU så....de är ju inte superduuper okaay... Hatar och vara fattig, då bjuder folk alldeles för mkt... (för att skylla på någon helt annan än mig själv...)


Kommentarer
Postat av: tinaöööööööömmmmmmahnnn

hahah jo för det är ju så himla jobbigt att bli bjuden, nina ;)

2008-10-26 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0