Färgglada jävla handduk...

Tvärduschade hos Ingela&Thomas för ett tag sen, sen kom dom hem, Thomas skulle hoppa in i duschen och han ropar "Ingela! Kan jag ta den här färgglada handduken eller?" ..Ingela svarar "Nääe de är Kito's!". Och för er som inte vet så är det deras hund.. och JAG ANVÄNDE DEN FÄRGGLADA HANDDUKEN EFTER JAG HADE DUSCHAT!! För erkänn, tänk att ni just har kommit ut ur duschen, sen hänger det två handdukar där....en beige-vit-handduk och en blå-röd-lila-grön-gul-orange-handduk, VILKEN TAR DU?! förmodligen den roligaste! Och klart den med massa färger är roligast! ....suck...

Nu sitter jag hemma, väntar på att Soffe ska ha tränat klart, sen ska jag bege mig dit, tvinga hon att se Bonde söker fru och sen någon film=) Blir nog great!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahahahahaha byracka:D:D:D:D

2008-10-29 @ 19:58:05
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0