Damien Rice - Cannonball

Blev lite ändrade planer ikväll pga cpskador.. så jag har varit hemma idag, sett lite tv, tjollrat på! Har hittat en jävla massa gamla bilder faktiskt, som jag har roat mig åt! hahaha man är ju ingen skönhet direkt! NÅVÄL...

Jag och Sandra har iaf kommit fram till två saker!
1. Vi kommer aldrig sluta flänna när One Tree Hill tar slut.
2. Vi ska köra oth-maraton från säsong 1-6! KORT TID DE KAN TA?! Och den som klarar sig vaken längst är ju förmodligen bäst och förtjänar något pris!


Dom som inte vet hur en skabbräv ser ut, take a look!=)


Blond Nina back in the days! väldigt fagert kort..hrmf, NOT! ser ut som jag ska spyy!


GAAaah skitcool tjej som är utan jacka! shit, värsta grymt! utan å bli förkyld å allt....
å råååtjocka tomtebloss! äh nu har jag fulat mig klart för ikväll! tror jag!

LEV Å MÅ!


Kommentarer
Postat av: ann i annilia

ååh en blond nina :D

2008-10-16 @ 22:16:56
URL: http://annilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0