Är nån hightek på datorer?

Helgens händelser kort å gott!

I fredags var jag och Soffe hos Sandra. Käkade middag där, mums mums! Sen såg vi Linas Kvällsbok och Idol. myspys=)

Igår följde jag Soffe och resten av clemensnäs damlag i innebandy ner till övik. Många minuter av bussresan roade jag, Frida, Anna & Vera oss med "skrivstafetter" eller vad det nu heter, haha roligt som fan:) Dom vann iaf matchen när vi väl nådde Övik. 5-1. Well done!

Och vad gör jag idag? Jag & Soffe vaknade väl runt 9-10 tiden, och nu är jag hemma! interesting... Jag har äckelvirus på min dator...blir febrig när jag tänker på de! hahaha äre någon som vet hur man formaterar om en dator? :$  Själv är man ju lite bakom flötet när det gäller de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0