Applådera mina kära, detta får brista eller bära!

For in till stan och mötte upp Sandra vid halv 7, sen drog vi till Efyran, skulle kika när Hanna skulle skejta, men det slutade med att vi hade varsin bräda också och busa runt=) haha det var roligt! Sen var det 3,90 på ica så vi var in där också innan vi drog vidare till Hanna!

TÄNKTE BARA MEDDELA NÅGOT VÄRLDSHISTORISKT! LISTEN UP! Nina Lundmark har slutat snusa...eller ska göra ett försök iaf... har varit utan snus hela dagen, värsta jag gjort...efter lite över 5år är det inte tvärlätt....har varit nära å bryta ihop 4ggr i gråt och ilska pga abstinens......får se hur det går framöver! Men tycker alla ska ge mig en applåd för ett tappert försök och önska mig lycka till!;)

Sovgott tjockskallar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0