Äh slå in en smältost också!

Låg och sov så jävla gott på soffan, sen händer det..det ringer i luren.

- Hallå...?
- Hej de är Ingela, sover du??
- Ehhm, aah typ...
- Mhm, jag tänkte ba höra om du ville luncha?
- Eh ah visst.. när?
- Jag har lunch om en halvtimme:)
- No tro ja de....

Sååå ful och äcklig begav jag mig till stan, fick skjuts, tack å lov!! Var rååsugen på en sallad på Waynes eller en macka på Subway, men givetvis ville Ingela och Thomas äta på Frasses...asså Ingela är tammefan otrolig, när hon ska beställa säger hon följande: "En blablabla meny......eh jag tar plusmeny också.....jag kan ta chilicheez också om det inte blir besvärligt? ....äh slå in en smält ost också!" .EXAKT så lät hennes beställning idag..MY GOD!!! Tjejen kan äta hur mkt som helst utan att bli varken mätt eller fet...? Livet är allt bra orättvist..



 skulle mkt väl kunna vara Ingela....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0