Var är glöden?

Angående Bonde söker fru...jag gillar verkligen programmet...MEN (Tony Irwing) ..varför äre ingen action? Varför får man inte se nå kyss å bus? Bläääää, dom rör ju int varann liiiiiiiite ens... En kram när nån måste lämna programmet bara och då äre ju liks försent. Hanna, sluta slicka och bita på dina egna läppar och hugg tag i nån av grabbarnas, dom är där för att dom vill ha dig... NÄÄÄ hade jag sökt till en bonde  hade han då fått veta att jag var där! Palla å hålla tillbaka när de är flera andra tanter, killar och bögar som vill åt samma person som du? NÄ. Ge järnet för fan!



Observera: Jag tycker fortfarande om programmet men jag vill ba se lite action! Är inte de roligare? :$ ...eller äre "Ninastyle" som Sandra sa? HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Partykatten

ninastyle, fjellestyle ;) we liiiike it!

2008-11-13 @ 00:17:14
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0