"Hej det är Sofia"

Världens roligaste grej hände ju nyss! HAHAHAHAHA måste först berätta att varje gång jag ringer till Soffes hemtelefon och hon svarar säger hon "Hallå!" för hon ser att det är mitt nummer. Och nu till det roliga, jag ringer och hon svarar "Hej det är Sofia" (vilket innebär att hon inte vet vem som ringer) såååååå jag säger "Hej, jag söker Renée" (hennes mamma), Soffe ba "okej vänta.." och då ASGARVAR jag så snabbt så hon hinner höra att det är jag och då säger hon lurigt men väldigt enkelt... "vafan!"

HAHAHAHAHAHAHAHAHA tillåt mig små leeeee, tur du är söt annars hade jag spelat in det och lagt upp samtalet på youtube lr tjuvlyssnat.se :) HAhaha!


Mina damer och herrar, Sofia Lindgren!
En stor applåd! eller asgarva ba för er själva:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0