Typ godnatt.

T j e j l i s t a n
1. Har du ett par blåa string? - Mjoo tror det
2. Vem var den senaste du pussade? - Typ hemlis:)
3. Vad har du för bhstorlek ? - Kom å känn
4. Trivs du med det? - Näe
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 91
6. Gillar du nån nu? - sneaky question
7. Vad gjorde du inatt? - Såg film, hihi
8. Och i förrgår natt? - Festade osv till typ 03:00
9. Vad gör du innan du ska sova? - Borstar tänderna, lyssnar på musik, ser film
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Nej
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Jag vet inte, beror på situationen
12. Har du varit gravid? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Vet jag inte förrän de har hänt? och min pojkvän kommer ju inte fria så länge jag är singel! haha
14. Choklad eller glass? - Glass lätt!
15. Push-up eller T-shirtbh? - Typ Push
16. String eller hipsters? - Hipsters
17. Stövlar eller gymnastikskor? - Gympapjukks!
18. Kjol/klänning eller jeans? - Baggyjeans

T i o f a k t a
1. Hemstad/ort - Skellefteå
2. Hårfärg - Brunett men blond under
3. Längd - 175cm
4. Frisyr - Lika långt som till mina nipples (inte typ naveln då...än så länge) sen sne eller raklugg, jag får välja, hihi
5. Ögonfärg - Blå-gröna, grönt med brunt i mitten, blå med gult i mitten, HELT olika, skiftar TYYYP efter humör..
6. Skostorlek - aaaah bigfoot, 39-40
7. Humör - Jävulskt lättroad
8. Orientering - Fattar inget? jag springer så tar du kartan!
9. Civilstatus - Singel
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt


T i o s a k e r o m d i t t l i v

1. Har du nånsin varit kär? - Ja visst har jag det
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag vet inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nooppe
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nix
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Jag vet int, den ska ju va hemlig
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - Nej


T i o s a k e r ; D e t d ä r e l l e r d e t h ä r

1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. Vin eller öl? - Öl, men vin går väldigt bra också
3. Dag eller natt? - Natt
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Båda
8. Färgfoto eller svart och vita? - Svartvit typ 
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - http://ninalundmark.blogg.se

T i o "H a r d u n å n s i n"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut? - Joo haha
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja, många ggr
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej men jag vill göre!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Bara nåt jag själv har orsakat, haha typ tappa ner en glasvas i benet, ramlat med moppen å grejer, men inte fetkraschat med bilen lr nåt.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Tror inte de, haha men lätt halva
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - Ja.. dum-nina
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nix
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - hm, va?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ojaa!

T i o K ä n s l o r
1. Saknar du någon just nu? - Ja
2. Är du glad? - Till å från
3. Är du fundersam? - Ja mkt
4. Är du uttråkad?
- nästan
5. Är du tysk? - Nej
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej
10. Gillar du någon just nu? - Som sagt sneaky question


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0