I dare you.

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. När jag ska sova brukar jag ta fram bärbara datorn, slå igång en film jag redan har sett, och sen vända mig mot väggen så jag bara hör..och sen försöker jag somna! haha funkar skitbra!

2.
Jag har bott på 6 olika ställen i Ursviken

3.
Det enda stället jag sjunger på är i bilen när jag är ensam och kan pumpa på volymen ordentligt!;)

4.
Varje gång jag kommer hem så går jag in till köket och öppnar kylskåpet, även om jag inte är hungrig, jag öppnar som bara för å kika! hahaha

5.
Jag är inte rädd för döden.

6.
 Har sett alla sex One Tree Hill säsonger minst 5ggr vardera..

7.
 Förut ritade/kladdade jag jämt på armarna men det blev inte så snyggt alltid, haha...så numera ritar/kladdar jag runt fotlederna och på fötterna! Hahaha så man kan täcka över det!



Nu ska jag ge 7 andra möjligheten dela med sig av lite hemlisar åt Sverige!:) Jag utmanar Sandra Lundqvist, Sofia Lindgren, Malin Berglund, Hanna Fjellstedt, Joel NorrforsAnna&Emilia och sist men inte minst Ella Linderstedt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0