Bonde söker fru!

Nu har jag sökt jobb på sammanlagt 22 st ställen, ganska duktig? Har just käkat, ska snart å hämta syrran hos en kompis för nån liten gayunge har gjort punka på MIN cykel som HON har lånat....morr..

Ikväll är det Bonde söker fru! Är taggad=) Jag tycker Peter är roligast å följa, vet inte om det beror på att han är gay, han är ju iaf manligare än alla som söker till honom! hahaha, Sen äre klart att det är roligt å se Magnus också för han är så jävla sär? Säger att folk ser smalare ut på kort osv. Hanna är väl lite kul åå för hon är ju tjej, sen har hon så olika killar, sen har stackarn haft lite otur med munnen, men men! Gode irriterande förresten när hon biter sig i läppen och försöker se sexig ut! Vet inte om hon göre med flit, men de ser ju ut så? Sen gamle Per, jag hade aldrig klarat av å ha 4 skrikiga kärringar i huset så jag ber för dig...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0