Psykdröm nr.4

Hej hej, mina äckliga drömmar fortsätter i nästan samma stil. I natt drömde jag att jag var i ett femvåningshus med ett café på bottenvåningen. Det var min familj, Annette i Ensam mamma söker och hennes familj (jag nördar, jag vet) och några japaner. Allt börjar med att jag ska åka hiss för nån anledning och en japan står i hissen med mig. Sen börjar han göra närmanden och jag försöker undvika det för jag lovar, det var en sjuhelsikkes äcklig kille. Fanns dock inte så många ställen att ta vägen på så vi börjar slåss. När hissen har kommit fram dit den skulle så försöker jag knuffa ut han, och jag lyckas tillslut sparka ut han ur hissen. Sen trycker jag på knappen neråt för å ta hjälp av min crew på nedervåningen. Hissen var som glasaktig så jag ser han hela tiden, för han springer mellan våningarna dit min hiss far. På en våning öppnas dörren så han ställer sig i hissöppningen och då går ju inte dörrarna stänga som dom flesta vet. Och då börjar särhuvet skada mig, så jag får en seriös killer-instinkt och tänker döda honom för han skulle typ döda mig! Vi slåss ut ur hissen, och då får jag syn på en kruka som jag tar och slår i skallen på han. Men han var en hård japan för det brydde honom inte ens lite. Sen är jag rååcool och klättrar upp mot kristallkronan i taket och skär loss den så han får den på sig, vilket ger mig lite försprång så jag hinner springa ner till caféet där dom övriga japanerna har börjat attackera min familj osv. Då går alla verkligen in för att döda dom, (jag har inget emot japaner egentligen, men när nån slår och skadar mig spelar det ingen roll om de är Anna Book eller shrek som göre...) Sen äre jävulskt många krukor som far i skallen på den där äckliga japanen, men han svimmar inte ens av? Ni tror bergis att jag är psykiskt sjuk men det är mina drömmar som talar för sig själv... senare fick jag tag i en kniv och jag skär av han kroppspulsådern.....trodde jag! Det började inte ens blöda? Han lever.... Efter mkt sånt skit så har jag en liten lucka, sen kommer det fram att om dom får döda en av oss så försvinner dom...och då lurar Annette alla för hon gör en okänd deal med äckeljapanen. Dom kommer i smyg överens om att dom ska få döda Lasse, vilket dom gör... Men jag är ju lite klokare än alla andra för det här var ju min dröm, så jag vet exakt vad som händer. Därför knuffar jag Rickard (Annettes karl) från 4e våningen så han också dör för att hon ska få känna smärtan... Sen minns jag inget mer... Vaknade iaf gråtandes för att jag trodde Lasse var död på rikt.. Tog ungefär 2-3minuter innan jag kom på att det var ännu en av mina sjuka nightmares... Don't mess with me cuz I will get my revange.... haha lr nåt.

KORT story...om ni vill psykförklara mig så får ni läsa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0