Skrattade så gott, så gott! HAHA

"Godmorgon"! har sovit 3 timmar till, riktigt skönt! Har också precis skickat iväg min dator på formatering, hade 1578 virus.....nåväl... jobbigast är ju att nu kan jag inte se film förrän den är tillbaka! för min dvd är paj så jag lever ju för min externa hårddisk! haha:]

Nu ska ni få höra nåt sjukt jävla roligt! HAHA

Satt och kikade på mina mottagna filer och då kom den här bilden upp just när min lillasyrra kom in, och då säger jag "Kolla negerfamiljen!"....hon ba "Är det en negerfamilj?" .. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DOOOG, de är ju förfan Sandra och hennes broder och moder! HAHAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: the nigga

vad faaan är dedär för negerfamilj?

2008-11-02 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0