Fååååå tidsfördrivsgrejs jag har gjort idag!

Beskriv en riktigt bra kyss.
Lätt beskrivet! haha, man vet när man får en!

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara?
Paul Walker, Josh Duhamel eller Chad Michael Murray

När du är på toa & torkar dig, kollar du på pappret innan du slänger det i toan.
Haha jaa de måst man ju?

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
Mjölk 

Är det okej att flirta över internet när man är i ett förhållande?
Neej, man ska ju int flirta nånstans då ju

Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Skulle vilja va bäst på ALLT och kunna teleportera mig vars jag vill på en sekund. Typ "Fan vad snygga kläder en tjej hade i New York, jag tvär drar och köper dom!"

Vilka egenskaper är viktigast hos framtida partner, rangordna dom - humoristisk, kramig & sportig.
Kan inte rangordna viktigaste tyvärr...vem vill garva hela tin utan mys? och tvärtom? Nääää, lite av varje tack!

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.

Jag säger till när jag vet!

Beskriv en perfekt date.
Tricky question....måste få fundera!

När gjorde du senast bort dig?
Beror på hur man menar med "göra bort sig", hahaha men måste nog säga lördags och om inte de räknas (varför skulle de inte räknas?) så lätt idag! Drog runt och slängde ut cv:n och va så äckligt flummig.

Du står i baren. vad beställer du?
En öl.

Du & din partner har varit ihop några veckor, och han börjar flytta in saker hos dig. hur reagerar du?
Skulle tycka riktigt synd om han eftersom jag bor hemma i ett trångt rum..

Om du fick chansen att bli sveriges statsminister - skulle du ta den?
TYP! äckligt :D är politiskt handikappad men de innebär ju pengar och de är precis vad jag behöver i dagsläget!

Beskriv en perfekt frukost.
Måste ju bli frukostbuffé på hotell

Du är på kareokefest & måste sjunga, vilken låt sjunger du?
Skulle ju lätt bli en svensk klassiker! vet dock inte vilken! 

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Asså försökt? JO! fast kändes inte fet taggat å ha 1000 håriga bamse spindlar på hela mig + flera små äckel i munnen som jag bergis måste svälja.....

40tal, 50tal, 60tal, 70tal, 80tal eller 90tal ... på vilken tid hade du velat leva i?
Typ nu, fast ändå återuppleva 90tal igen, dagis å grejer, fy fan va kul man hade! Int vare nå konstigt å äta sand och ha galonisar, näääru!

Finns det något du fejkar?
Dirty question! Haha näämen Njaaa inte som är hemligt, är ju blond egentligen, de är typ de enda jag kan komma på nu!

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet?
Jojj! kom å ta mig! ........INT

Vad är du bäst på?
Ha mest energi längst kanske? haha låter mina kompisar tala för mig!

Vilken person var du under skoltiden? "normal", märkesnörd, spännis, skolans snyggaste, plugghäst, stökig, skolkis, osv.
Med tanke på alla mina kvartsamtal i skolan så måste jag säga "Stökig", fick alltid höra att jag var klassens pajas! Men dom sa att jag va snäll å:) HAHA

Vilken karaktär i sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
Samantha eller Charlotte=)

Vad skulle du vilja ha allra mest just nu?
Allvarligt? Pengar, snus och morgondagens One Tree Hill avsnitt.

Om du skulle gå genom livet utan att ha några vänner eller aldrig nånsin ha sex igen, vad skulle du välja?
Haha skulle välja bort sex, ball å int ha nå kompisar? ehm, nej, man kan ju ha sex med dom om de krisar! hahahaha fast de kanske man int heller fick...

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAhaha oh lord! ;)

2008-11-10 @ 21:52:56
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0