Retards - We all know one.

Asså drömmar, kan någon förklara dom? lyssna här nu, jag har drömt 3 nätter i rad och jag kommer ihåg exakt vad jag har drömt! Ni måste seriöst läsa, tror jag ska söka upp en läkare...

Dröm nr.1 (natten mot måndag) - Jag drömmer att jag och Ragnar (Malin) springer omkring på Kadettgatan här i Ursviken och är jagade av turkar. Jag är ju givetvis odödlig så jag försöker skydda henne, men turkarna skjuter bara mot mig? Sen hittar vi ett foto som turkarna hade tappat på marken, det var en bild från våran student, Jag, Ella och Malinx2, hela bilden var grå utom Malin Ragnarsson som var i färg...Som att hon var en av dom å grejer! Sen minns jag inget mer, men jag smsar Ragnar dagen efter och säger att jag drömde om henne och att vi var jagade osv. Då säger hon att hon håller på ta jägarlicens (hon var en av dom i drömmen)  lr vad det nu var, och att hon har prov på torsdag. Interesting....

Dröm nr.2 (natten mot tisdag) - Jag, Soffe, Sandra, Fjelle, några ursvikare och några från mitt fotbollslag var på en riktigt udda plats, det var som en vacker åker med sand på mot vattnet sen vare sånna där stora träd i vattnet. Där skulle vi iallafall spela beachfotboll. Och jag sög så jävla mkt, haha och Pillan också. Så vi tog en båt och började ro ut på vattnet, men när jag skulle ro vare ju nåt som inte stämde...jag hade en åra och en gigantisk gaffel, som inte gick ro så bra med för de är ju "hål" i den... Sen minns jag inget mer. Men senare på tisdagen så ringer Sofia Lindström från mitt fotbollslag och frågar om jag ska hänga med å träna fotboll (beachfotbollen i drömmen), vilket jag lockas till att göra! SEN i morse är jag, Sofia, Sandra osv i tidningen från beachfotbollscupen i boviken?! jävlar så äckligt...

Dröm nr.3 (natten mot onsdag, idag) - Jag har varit hos Sofia, och ska börja gå hem, och då ser jag en moppe å känner en viss lathet så jag snor moppen och kör iväg. Kör ner mot Skelleftehamnsleden, stannar för stop plikten innan jag ska köra ut, och då märker jag att folk kollar på mig (som om jag har snott den), det gör mig nervös, så jag hoppar av moppen och styr den åt sidan. Jag ställer mig på en busshållplats för att åka till Bergsbyn och lämna den så ingen tror att JAG tog den. Jag sätter mig i bussen med styret till moppen (gick köra utmärkt bara med det också). På bussen sitter iaf Björn Kristoffersson som frågar vars jag har fått moppen ifrån. Jag svarar att jag har lånat den, då säger han att det är Elias Lundmarks moppe och att han är skitförbannad (han är 22år så vi låtsas att jag drömde de här för 7år sen). Då blir jag riktigt jävla nervös och får skit dåligt samvete, så jag och Björn hoppar av i Bergsbyn och sätter oss på en bänk (som inte finns på rikt) då rådfrågar han om jag ska ringa och säga att det var jag som tog den? Det tycker han jag ska göra, lika bra att han får höra det av mig, (haha....) Men jag ringer aldrig? tillslut dyker Elias upp jätte röd i ansiktet av pure evil... han hämtar moppen och drar ganska fort, sen kommer polisen och ska ta mig...och dom säger att det är en kille som har blivit påkörd och han har livshotande skador å det är mitt fel? Och sen att en kvinna som åkte buss med en rattfull förare har blivit rullstolsbunden och det är också mitt fel....jag tror ju givetvis att det är mitt fel även fast jag har suttit på en bänk i Bergsbyn hela tiden så jag börjar tokflänna och be om ursäkt! Sen far jag och hälsar på kvinnan på lasarettet, och där säger en läkare att jag måste betala 11.500:- i månaden till henne tills hon dör, och då blir jag jävligt sne för jag har ju ingen inkomst...så jag övervägde typ å döda henne=/ Sen minns jag inget mer.. Nu sitter jag bara och ber för att det inte ska dyka upp nå tecken på den här drömmen....


Jag brukar vara halvt normal (like you believe that) men nattetid blir jag extra sär.


Kommentarer
Postat av: Sofia

lääääskigt höörru ;)

2008-11-26 @ 16:57:44
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: SANDRooooo

men fyfan! speciellt fotbollen åde! usscccch, såntdär är bara hemskt=(

2008-11-26 @ 20:17:08
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0