Första träningen på 6mån

"Anonym om Even Fairytale Characters Would be Jealous: måste bara säga att jag delar ditt extrema beroende av oth. så snuskigt jävla bra det nya avsnittet var! "

Så sant, så jävla sant. Jag är tjockt beroende, but I like it:) kanske inte är jätte hälsosamt när allt tar slut men de må vara.


Hallå! blev väckt idag av mobilen, det är ju alltid lika trevligt.... Tanken är att jag ska upp till stan typ snart, men vi får se om jag ids:)

Igår var jag och tränade fotboll för första gången på aslänge! Trodde det skulle kännas som det brukar på den första inomhusträningen, lite tung i benen, fötterna hänger inte riktigt med....MEN, fötterna bokstavligt talat fastnade i golvet, var som om jag hade spikskor + att det kändes som jag vägde runt 120kg... men förhoppningsvis blir det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0