I own you

1. Jag har insett att min senaste kyss var... Nice
2. Jag lyssnar på... Nickelback - Gotta be somebody
3. Jag pratar... jävligt mkt i vanliga fall men nu är jag tyst
4. Jag älskar/tycker om... mina dudes ♥
5. Min bästa vän... är grym, hihi :* 
6. Min första riktiga kyss... Var i 4an, inte bäst asså haha 
7. Jag avskyr när folk frågar varför jag är... deppig/ledsen
8. Kärlek är... nå fint som alla vill ha
9. Någonstans tänker någon... kanske på mig!
10. Jag kommer alltid... vara barnslig tror jag
11. Jag är hemligt förälskad... höhö näe skoja ba
12. Sist jag grät var... några dagar sen typ
13. Min mobiltelefon är säkert... en dildo egentligen...
14. När jag vaknar på morgonen... sliter jag alltid åt mig mobilen
15. Innan jag går och lägger mig tänker jag... Jag är inte trött..
16. Just nu tänker jag på att jag... har hållt mig utan snus i 3 veckor på måndag
17. Bebisar är gulliga... när dom skrattar och sover
18. Idag har jag varit... jävligt kall om fötterna
19. Ikväll skall jag... se Idol hos Soffe!
20. Imorgon kommer jag... sova ut, oja, skönt
21. Jag vill verkligen... vinna typ 100 miljoner


Hemavan med Soffe 2006 :)

Kommentarer
Postat av: joel

Haha, du har rent nå få tidsfördriv-inlägg! :D

2008-11-14 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0