Ta det inte för allvarligt!;)

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


Bästis: Elin Björkman (lärare)
Jag heter: Fia Brännström
Jag gillar: Jenny Forsell
Jag hatar: Konsum Erikslid
Jag är kåt i: Anton Åström
Jag är verkligen super kär i: Emma Stenman
Snyggast i världen: Pernilla Morén
Äckligast i världen: Pourma Tattoo
Muppigast i världen: Sofia Lindgren
Tråkigast i världen: Thomas Thurgren
Jag ska satsa på: Victoria Lindqvist
Jag vill ha sex med: Petter Burlin
Hatar jag mest: Malin Christoffersson (Norran)
Jag har en hemlighet med: Johan Nordahl
Skäms jag mest över: Hasan Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0