Sanningens ögonblick!

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811090700013968&a=1&

Haha så sjukt roligt, ALLA SUGER! Ingen verkar veta så mkt om mig, hihi men då äre ju tur att jag tyck om er ändå=) nog för att quizet är väl inte såna där vanliga grejer kanske men!

Jahapp, jag sitter å fryser om fötterna och har ont i ryggen, sen är jag lite hungrig också, huhu, efter maten ska jag kila till Soffe iaf=) Blir nog å chilla, skitsnacka, OCH VET NI VAD DE BLIR FOSHOO?! de är Ensam mamma söker och premiär för Sanningens ögonblick ikväll;) Så de kan man ju inte missa!

Programmet som splittrar förhållanden och relationer! undra egentligen varför sånt är underhållande? Det är ju asroligt å se hur sära endel är!:) kanske int så kul när dom gör typ all möjlig skit mot sina flick- och pojkvänner, men de är bra tv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0