rabbit rabbit

När jag gick ner till bussen idag så kommer de plötsligt två kaniner och skuttar framför mina fötter? Haha woot...då kollar jag på gården till höger där det stod såna där galler på gräsmattan utan nå kaniner i.. JAHAPP, snäll som jag är så går jag dit och plingar på för jag tänkte säga att dom hade rymt...men NEJ, när man är godhjärtad då är det ingen som öppnar dörren...Och när jag kom tillbaks från stan nyss så gick jag ju förbi där igen och då var EN kanin i buren? den andra satt just utanför! Haha jaja, om det är så ni vill ha de...

Jag har för övrigt kissat 5ggr på 2½ timme! Normalt? eh no. Emma vart smått irri......hahaha dricker man mkt vatten så!

Nu sitter jag och nöter min king musik! Oj oj så nice. Vad klåån hittar man på en torsdagkväll? Umgås? Tv? Tar en promenad? Inget? säääääääääääg


Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAhahah det var faktiskt jag och Rebecca som fångat en av kaninerna! sen komme dom hem och brydde sej inte alls om den andra typ, och sa inte ens tack när vi jagat kaninjävlar i nästan två timamr!

2008-11-13 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0