Ge mig One.tree.hill.s06e11

Men tjenahej! Godmorgon? Nja, inte direkt, vaknade med hakan mot bröstkorgen för skallen var i 90 grader mot väggen, kuddarna svek....inte AS skönt. Hur som haver, sitter jag och väntar på att någon med nerladdningsförmåga ska ge mig One Tree Hill!:) Lär bli Robin lr Johan, jag gissar på Robin för han brukar vara uppe med tuppen, synd han int är vaken nu bara. Kommer bli så glad när jag fåår det!

Jaja, jag går ut på en promenad, men när jag kommer tillbaka förväntar jag mig att någon kan skicka oth! Vi kollar om det funkar, Moooors!


Kommentarer
Postat av: sandra

amen det låter ju underbart!! Då ses vi ;-)

2008-11-18 @ 10:31:51
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0