6 december

Korvgubben ringde och jag har blivit uppskriven på schemat lite, inte så mkt men alltid nåt:)

I övrigt är jag som festsugen...! Ryktas om klassreunion den 6 december, men de är klart att den lördagen jobbar jag till 20:00. Men fult folk kommer alltid sent;) Sen skulle de även vara nå födelsedagsfirande den lördagen om jag inte hade vaxproppar i öronen?

Får se hur det blir, får se hur det blir. 

Ikväll ska jag nog inte göra ett skit:) färga håret lite kanske. Om nån är sugen på göra nå så äre ju ba å ringa! toooodilooo!=)



Blev småsugen på se The Notebook också så det kanske blir den sen. 

Kommentarer
Postat av: rebeckali

nej de är den 5e :D ... om de är mig du menar :]

2008-11-24 @ 21:13:55
URL: http://re

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0