09:18....SOVGOTT!

Morrn! skulle ju upp och skjutsa lillsyrran i morse kl.07:00....och varför äre JUST DÅ folk ringer osv? Sjuuuuukt, först ringde Fredde och ville ha skjuts hem, men jag hade just somnat vid kl. 03:00 då han ringde så jag ides int! Haha sorry! Sen vägrar han låta mig somna om, såå klockan blir 04:30... DÅ ringer Thomas och säger att han och Micke ska se massa scrubs och chilla och att jag borde komma dit! "Kan tyvärr int, ska upp tidigt i morrn..." blääää händer alltid massa när man ska upp seven o'clock! Jasi, vad gör man!

För övrigt kommer Soffe "the pig" Lindgren hem idag;) weee=)

Nu ska jag iaf lägga mig och sova för jag har väl fått 3, högst 4 timmars sömn så jag är lite tjurig! Men uppdaterar väl efter lite good sleep! Oj shit, nu kommer John Blund, gotta go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0