Bra eller Anus?

Kalle & Hobbe

Mycket å göra till i morgon och nästa vecka, SATAN!

Samhällskunskap
- Skriva en rapport om EU & lämna in i morrrn
Psykologi - Lämna in skriftlig fördjupning i ASP & lämna in i morrn
Matte - PROV nästa vecka
Företagsekonomi - Visa att jag kan saker som jag har "glömt bort" enligt min lärare. (nästa vecka)


Skjut mig?

Får väl glädjas åt att jag har skrämmande 4 skoldagar kvar av gymnasiet! Här är för- och nackdelar!





- Inga mer plågsamma tisdagar som bara innehåller företagsekonomi.
- Man får dra ut i livet å jobba & tjäna pengar
 (om man får sig nåt jävla jobb)
- Man ska försöka skaffa sig ett VUXET, lyckligt liv med familj osv.
- Tid att resa
(om man nu får sig några pengar)





- Det finns folk i klassen man aldrig kommer se mer typ
- Att inte få träffa alla vänner i klassen varje dag längre
- Att inte få träffa lärarna igen
(trodde aldrig jag skulle behöva skriva det!^)
- Det är en trygghet å vakna varje morgon & veta vad som ska hända

 


4 - 4   
Vilka argument väger tyngst då?=/



Ikväll ska jag visst spela fotboll ! Pelle ringde och bad mig spela för dom hade bara en avbytare... Har inte tränat på 2veckor pga stukning och förkylning, får väl se hur det går! Huvva, skulle gissa att min kondition ligger på minus.

På lördagmorgon bär det av till Norsjö=) Är faktiskt riktigt taggad!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0