23/5

Fire in the hole! 
Jag ska alltså PLUGGA och få saker gjort på min fina fredag som ser bedrövlig ut... BLÄÄ...men får väl ta ut allt de roliga i morgon=) 09:00 är vi på rullning till Norsjö, och JA sandra, jag kanske int är så mogen;) HAHA men man måste ju va barn så länge man kan =] en annan är ju halvvägs till 40 snart så de börjar ju bli lite olämpligt med å vara barnslig! Men det kommer jag nog alltid vara=) allt är ju så jävla tråkigt annars =]

TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA

Tror faktiskt det kommer bli riktigt roligt=) ME LIKE A LOT! Trevligt ställe, trevligt sällskap, trevlig fyllning i glaset! kan nog inte bli tråkigt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0