Sista skoldagen i år!

OH HARRE vilken hektisk dag....egentligen inte men jag har hunnit göra en jävla massa ändå ;D Började dagen med att försova mig....brukar ta 08:20 bussen men vaknade 08:52, FLÖG upp ur sängen, FLÖG in i kläderna, FLÖG på hojjen och FLÖG ner för backen till busshållplatsen, JAG HANN med bussen som var i ursviken 09:00, Det kallas up-tempo! Kom till skolan, sen skulle plötsligt min grupp på religionen spela upp en pjäs om etik å sånt...HAHaha jahapp, påläst? NEE..inte för fem öre...vi improviserade ihop till en skit bra =D haha de va ju typ soft. Sen vare lunch (plättar) Sen fixade jag G i företagsekonomi, RIKTIGT SKÖNT=) holyy makkaaroooniiii! Sen snackade jag och Malin med Pär rätt länge så jag har nästan nyss kommit hem! haha sjukt....

Sitter i mitt rum nu och känner den LJUVA doften av grillat som strax serveras på köksbordet! YUMMI, är riktigt hungrig!=) Ikvälll blire å träffa Roe och company, har inte träffat rosanna på HELT SERIÖST 2veckor=( så det blir nog trevligt!


Kommentarer
Postat av: malin

flygarn ;-)

2008-05-30 @ 21:22:49
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: roesmoeshoe

tyyyyp mer än två veckor! typ,TYYYP - 3!

2008-05-31 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0