Run it

Godmorgon, Idag är jag ledig, men har en hel del att göra som jag skrev i förra inlägget...somnade ifrån det igår...woops! ska skriva klart samhällsarbetet och psykologiarbetet... sen ska jag även skriva typ 5 olika cv:n/personliga brev  som ska lämnas in! Har sökt jobb på över 12 ställen...de är knepigt ibland kan jag lova er.



En "rolig" sak..kanske.

· Öppna din SMS inkorg..

· Tryck neråt fem gånger.

· Öppna sms:et och läs.

· Detta är ditt svar på första frågan.

· Upprepa på nästa fråga, osv.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Haha GREAT!;) hörs, hoj!;)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Hehe okey ;P men hör av dig om du kommer=)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Ja för fan gör de! har du någon skola du ska upp till tidigt i morgon eller?;P


Vad var det första du sa imorse?
Jag är påväg hem från fotbollen nu;P ska typ dra till friskvårds och träna kl. 9, Emma skulle så då ska jag passa på att köra;) Ska du med lr?:)


Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Nu har jag just smällt i mig en tacopaj, mumma

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jag älskar er! Tänkte ifall flygturen går dåligt. Vilket den inte kommer att göra men;P Puss iaf :*

Så vad säger du under förspel?
Nej jag vet:( det är dags att styra nått tycker jag!


Och efteråt?
Haha jag drömde om dig inatt:)


Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Okey, blir ju skit bra! du, visst har jag sagt grattis åt dig annars skäms jag då :$ blire party i helgen eller?


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
hahaha så jävla risigt! vem äre som har gjort de?:O


Och näst sista. Dina innersta tankar?

hahaha roligt som fan:D jag längtar i massor! Kommer äga dig i GH! :D blir kanon :D fan va skönt. Hoppas vädret äger!=)=) Det blir ju att plugga.. :S sjeeeelv?=) 

Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
20% xtra på kontantkortet & 3000 fria sms om du laddar minst 200kr på halebop.se, internetbank, kontokort el. direkt i mobilen. Gäller tom 30/6 -08! Se halebop.se


Snart ska Frallie komma förbi en sväng! Blir trevlig as usual=)



Det förflutna som aldrig återvände
Nuet som inte varar
Framtiden som är okänd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0