Norrlands Guld!

Och hur gick det att klä ut sig idag då? Min klass hade valt "Norrlands Guld"-tema med en liten gnutta av bönder/jägare till årsboken!=) och så här blev resultatet! Kommer å lägga in mer bilder sen! HAhaha de va då riktigt jävla roligt iaf=) 

10
poäng till den som hittar mig=D
(as usual) - (rolig lek)
image69

Slutade just skolan, jävligt skönt! Riktigt najs att solen kika fram också=) Så man kanske hinner få lite färg innan studenten. Ella sneakar och drar till Rhodos ikväll! Hon får ta å handla hem lite alkohol till studentveckan;) hoho!

Nu ska jag vänta på fler bilder från denna ljuvliga dag ^ ....Borde kanske gå ut å sola men jag kanske tar en tupplur istället=)

Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0