Mjaaao=)

Back on track! Kom just hem från mormor. Den gulliga damen har bjudit på tårta, våfflor och allt i dess hääärlighet! YUMMIE, så jag är nog några kilo tyngre än igår! Haha jasi, FÖR ER som sitter hemma och tänker "Hmm, undra va Nina fick när hon fyllde år?" ...för er ska jag berätta att de va int alls nå märkvärdigt! Lite kläder, lite pengar och givetvis en prydnadsak av mormor, as usual, Norsjö har inte så mycket att erbjuda i shoppingväg! men den va fin=)

Hur som haver, ikväll ska jag till systeryster och chilla, ska väl få nån present och nå godsaker, låter bra låter bra!

NÅGOT SOM STÖR MIG! vad i satan har hänt med all TV?! det går inget bra NÅNGÅNG nästan! går typ ALDRIG filmer eller nåt...jösses, det är ju inte konstigt att minderåriga drar ut å ränner och hamnar i all den skit som finns idag!;P =/


image22
Här är en av mina tre små kattbäbisar =] 1 vecka gammal.

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: roesmoeshoe

mnåå så himla söta!
btw, öppen blogg nine, är det någon som ska försöka ta sig till bloggtoppen och bli kissie nr.2 kanske ;)?

2008-05-18 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0