Midnatts-korna

MEN HEJ! 
Idag har jag nött Vänner i sinne! satan så bra de är!

och FOR THE RECORD, Rosanna, jag siktar INTE på å bli en "Hej! Jag ska vara barnvakt ikväll men vi får se hur de går för jag hatar ju barn...DAAAH min 2liters cola är slut så farsan är å köper!"  Någon som vet någon mer irriterande är välkommen att stiga fram! Men hon är ju ganska underhållande så ska väl inte klaga allt för mkt! HAhaha äre någon förutom Roe som kan knäcka vem jag pratar om?;) hoho
image28
Om Egon visste det där skulle han nog gömma spriten och låsa dörren om nätterna!








Så sjukt, fattar inte.... det ska inte bli så där.....

Kommentarer
Postat av: Änniebräänie

men Nina Berit Lundmark ! har man sett på fasen ! har du en blogg ! som roe sa, watch out KISSIE

2008-05-18 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0