LENA!

Kikade igenom några gamla bilder och jag hittade bilder från världens roligaste tripp!=)
HAhaha riktigt längesen! 
Träningsläger - Danmark - 2004
   

Många vet att "Lena" är det absolut roligaste namnet (enligt mig), och det var i Danmark det roliga började! Long story short ---> Vi träffa en katt (bild 2) som var typ det lenaste som fanns! Och då var det inge snack om saken, Det var Lena. Sen var det en brun liten hare som sprang omkring runt där vi bodde, som vi döpte till Maud. Sen träffa vi en vit lockig jycke som vi döpte till Jag. Och sen gick vi runt och sjöng "Jag Maud å Lena, Jag Maud å Lena, Jag Maud å Lena uti hundrade år!" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Om de nu va någon som inte riktigt hade alla indianer i kanoten, så var det en klockren cover på "Ja må hon/han leva"


Jösses amalia! Nu sitter jag å väntar på att någon onetreehill-nörd kan logga in på msn och skicka det nyaste (men sista?) avsnittet till mig!=) iiiiiiihh de är så SNUSKIGT braaaaa!!

    
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0