I'm in the band!

Nu är bloggen mycket finare än från börjaan!=) (ingen hann typ se den när den va bajs ful!) HAHA kul.. aja, har iaf varit å lirat guitarhero hos Frallie ikväll! Hon ägde ut mig men vad kan jag göra?

Ikväll/om ca 11timmar börjar jag, soft med sovmorgon, soft med psykologi, soft med Carran. NAJS dag! Vi ska jobba med nån störning av nåt slag på psykologin iaf, och ALLA tog typ skitzofreni och deprissioner (?) i alla dess olika former. Jag tog iaf ASP, (antisocialpersonlighet) även kallat psykopater i största allmänhet. Det blir nog spännande!

Jahapp, Nina, hur ser torsdagen ut i övrigt? -Jadu, svårt å säga, hmm, VET INT! (kanske skulle ha valt skitzofreni på psykologin?)

FÖR ÖVRIGT, mina små kattungar är så himlaa söta!! 5 dagars bäbisar, dom små liven =] iiih=) En annan fyller ju år på fredag! Ett år äldre..jösses amalia, snart är man halv vägs till 40! SATAN.

Tack å bock!

Kommentarer
Postat av: malin

och jag börjar tillsammans med dig. har två fyllekajjor hemma och gissa om jag kommer få sova? knappast? ;P

2008-05-15 @ 01:58:21
URL: http://malinlinnea.blogg.se
Postat av: YouKnowWho

CAROLA är inte cooooooool ! Insee bruden... hon tror att hon är hipp.. learning by doing, learning by experiment.. fyfarao

2008-05-18 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0