Farbror Blå

Jamen tjena hej hallå! Efter en fet sliten dag i bilen så kopplade jag av med en s.k soafsandro och en gnutta kissekatt! Mycke trevligt=) Vi myste på med bäbisarna iaf ett bra tag sen beslutade vi oss för att ta en prommis medan de var sol ute! Vi gick ner mot konsum där jag & Sandra köpte en glarre (Sofia hade inte råd) . HAHAHa förlåt.... Sedan bar det av ner mot udden en sväng, och när vi skulle tillbaks till mig skulle vi GIVETVIS gena! (vem tar omvägar?) INTE VI=) Då gick vi över järnvägsspåret och var på väg över skelleftehamnsleden då vi ser en polisbil backa mot oss... HAHA SCARY! Första tanken var "Mnåå bajs det är farbror blå!", Sen klev det ut två poliser men vi hade typ flyt, för de va ju TJEJER! rahooo! Och då började dom rabbla om att de var olagligt å gå över järnvägsspåren osv...(varför får man int gena?) DÅLIG REGEL....JA och då tog vi fram våra valpögon och sa "Va, nämen oj, det visste vi inte" (vi gjorde int de på rikt). Det hade egentligen kostat oss 1000:- per skalle = ingen studentvecka för Nina. Men vi slapp!=) jippie! Tack snälla tant blå x2 =D


Nu chillar jag i sinne, måste egentligen skriva klart psykologin till i morrn men har inte riktigt orken just nu, how sad....(?) De ordnar sig=)

Sovgott allihopa everybody!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0