06:00 ..DJÄVUL

var tvungen å kliva upp 6 i morse och följa morsan till jobbet för att sedan ta hem bilen! HELP DEAR GOD! la mig typ vid 3 tiden också, soft...eh noooooot... sen lyckades jag inte somna heller, för jag ska runt på lite arbetsplatser idag osv...

HOW EVER, sen bär det nog av till Ingela ett tag, stackarn har ju gjort illa sig i knäet (igen/as usual) så nu hoppar hon på kryckor, fy fan..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen PYSA iväg! Jag taggar på vattenkrig i morrn :D ...greppar tag i någon 1:a, BÄÄÄR den, vänder den upp & ner och doppar i gigantiska soptunnor fyllda med vatten! MJAAO=) hoppas ba de blir av annars blire inge kul!

tjingelliplongdong

Have a nice dag sir allihopa everybody (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0