Midsommar=)

Tjena heeej! Kunde inte sova längre än 11 ÄVEN fast jag somna runt 5.... jösses! hur ska den här kvälleN sluta?;D ...jaaa nämen GLAD MIDSOMMAR förfan, kommer bli nyktert för min del, mkt pga halsen å de, men den håller klååån på bli bättre=) för FEST blire på stadsfesten! hur som haver...min midsommar kommer se ut som följande.....14:30 ska jag ner på kanotudden och leka nå lekar och käka med familjen m.fl, när saker och ting är klart där så beger jag mig bort mot Soffe! stackarn ska äta helt själv idag, du FÅÅR mer än gärna hänga med å käka me oss?=) Hos Soffe kommer jag hon å Fjelle vara och busa=) kommer bli mysigt! känner på mig att de kommer bli EN JÄVLA MASSA bilder! Så jag kan med säkerhet säga att bilder från ikväll kommer läggas upp senare! Ha en soft midsommar allihopa everybody! för det tänker jag ha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0