Voltaren

Nu var jag opererad.
Satt nervöst i väntrummet 13:30 igår, jag var sneaky och hade smugglat in min mobil på lassa så jag skulle ha nå å göra=) Efter ett tag kom en läkare och hämtar mig, får sätta på mig en sån där vit "lasaretts-skjorta". Sen går vi in i operationssalen, jag lägger mig, en sköterska trycker in en nål i armen som gör fet ont, sen söver dom ner mig (skit lustig känsla)...sen vaknade jag på uppvaket... fy faaan vilken smärtaa... jösses! låg där i drygt en timme tills dom rulla iväg mig till rummet jag skulle sova i...fick lite smärtstillande och en piggelin sen tryckte jag på tvn... bara kassa grejer så då tryckte jag på "larmknappen" haha den man får trycka på om man vill nåt, och då kom en sköterska in med en lista på alla filmer dom hade så då vare bara å "pick and choose". Filmerna jag hann se innan sköterskan tyckte jag skulle sova (03:30) var: RatRace. Gone in 60 seconds, Mr.Deeds. sen lite kassa tvprogram. och som vanligt, INGEN film jag INTE har sett förut, vem engagera sig i nån ny film efter en operation? Ne. inte Nina Lundmark iaf. Fick fara hem kl.09:00 i morse, har haft SATANS ont sen dess, för jag fick inte hem nå smärtstillande typ, bara voltaren som inte funkar... blir galen.... =(

Får hoppas de blir bättre inom kort iaf!!!



Tänkte bjussa på lite softa bilder också som blivit tagna dom senaste dagarna=)











^ ^ Mina älsklingar <3




HAhaha jävligt rolig lek (A)

Pluttskalle=)



OCH DEN ABSOLUT SÖTASTE/ROLIGASTE BILDEN!! :
Haha Sluu, Soafli och Hannafjell hade en tyst minut för mig
igår ifall nåt skulle gå snett på operationen, men tack vare dom
så är jag back on track (snart iaf)
ROligaste är ba att man ser att Soffe och Fjelle håller på
garva ihjäl sig! HAHAHAhahaha

Kommentarer
Postat av: HannaFjellstedt

HAHAHAH BILDEN HAHAHAHAA

2008-06-11 @ 19:22:01
URL: http://hannafjell.blogg.se/
Postat av: Soffe

HAHAHAHAHAHAHA jag skratta int aaaalls 8-)(a) hihi.

2008-06-11 @ 20:55:06
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Veronica

Bloggar Nina? galet ;D

2008-06-12 @ 01:20:11
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/
Postat av: ogz

haha bordsbön!

2008-06-13 @ 02:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0